onsdag, juni 07, 2006

På jobbet igen

08:05
Då var de 5 lediga dagarna över och man är på jobbet igen. Men det är bara för 2 dagar så det ska man väl klara av ;)

Vilken härlig helg det har varit. Underbart väder!!!
I söndags träffade vi våra kompisar för promenad/joggning. Martin och Erik sprang en runda medans jag, Johanna och barnen gick.
På kvällen grillade jag och Martin efter att Oskar hade gått och lagt sig.

I måndags jobbade Martin så då tog jag och Oskar pendeln till min syster. Det tar bara 7 minuter med tåget till henne:) Oskar älskar ju tåg och det var första gången han åkte tåg, eller ja det är det inte egentligen, men det var första gången då han riktigt fattade vad vi gjorde. Han satt som ett ljus och bara tittade sig omkring, han var helt fascinerad. Plutten. Självklart hade jag inte kameran med mig *arg*.
På kvällen kom Filip hem:) Det var så skönt att få hem honom igen. Han var också glad över att vara hemma, även om han hade haft det underbart i Östersund. Mamma och pappa sade att han hade varit så duktig och snäll hela resan. Det är väl klart han är ju min pojk;);)

Igår var vi nere i Åsa. Martins mormor fyllde år. Vädret var härligt! Några moln men mest sol:)

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det låter som ni haft en riktig höjdarhelg. Men visst är det skönt också när man har samlat alla sina små telningar hos sig när de varit "utspridda" en stund. Fast det är nog nyttigt att få längta lite ibland...tänk när de ska flytta hemifrfån...men det tänker vi inte på än på några år va?!

Kramisar!!

8:31 fm, juni 07, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Ja visst har helgen varit underbar. Äntligen kan man få lite sommarkänslor.

kram
bammie

11:08 fm, juni 07, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Helgen har varit kanon. Nästa helg skall tydligen sommar värmen komma.
Kram Eva-Lena

1:20 em, juni 07, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Härligt att helgen varit bra och att det inte är så långt till nästa :o)
Kram

1:27 em, juni 07, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida