tisdag, juni 27, 2006

Regn

Igår öste verkligen regnet ner. Det var länge sen det kom så mycket regn på en gång men det var verkligen välbehövligt.
Men det ska bli fint väder till helgen har SMHI lovat och jag hoppas verkligen att den prognosen håller. Då kanske man kan åka till stranden för att sola och bada och bara ha det bra:)
Igår fick jag scrappat ett kort till en arbetskamrat som har fått en liten pojke. Det ska vi alla skriva på och ge till henne tillsammans med en present när hon kommer och hälsar på med bebben.
Tyvärr glömde jag ta kort på kortet...

Dags att jobba, jobba, jobba....

3 kommentarer:

Blogger Bettan sa...

Lika bra att jobba i detta vädret, fy vad det kom mycket regn.
Hoppas bara att vädergubbarna spått rätt med vädret, vill också sola och bada.
Hoppas att du får en bra dag.
KRAM

9:54 fm, juni 27, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas att det blir fint till helgen!
Kram

6:54 em, juni 27, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Gipset ryker på tisdag nästa vecka. Det ska bli sååå skönt! hoppas jag kan använda handen lite mer då för just nu bara krymper armen i omfång hela tiden. Tänk att det går så snabbt.

Och åååå vad jag också önskar sol och värme, men prognoserna ser ju onekligen goda ut. Så till helgen får vi nog njuta! :-)

Kramis!!

12:52 em, juni 28, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida