onsdag, juli 05, 2006

Galet varmt

Jösses vilken värmebölja, man ska väl inte klaga men tom på dagis tycker de att det är lite väl varmt ute. Ca 30 grader i skuggan varje dag. Barnen är som små trasor när man hämtar dem.
Idag ska deras farmor hämta dem lite tidigare och åka till havet, det blir skönt för dem. Funderar på att göra dem sällskap när jag åker hem från jobbet. Skulle iofs behöva städa, men det orkar man bara inte när det är så här varmt. Då får dammtussarna ligga ett tag tills det blir lite svalare igen.

Igår fick jag ett paket på posten. Jag undrade vad det kunde vara för jag har inte beställt nåt. Det visade sig vara ett UNDERBART halsband och ett lika underbart armband som min svägerska i Östersund har gjort till mig. Hon gör nämligen smycken och jag hade beställt ett halsband och armband i "jordtoner" för ett tag sedan. Detta hade jag helt glömt av och när det kom igår blev jag glatt överraskad. Det är verkligen superfint!!! Ska ta kort på det när jag kommer hem och visa er.

Sen måste jag även fota min lo's jag har gjort *skäms*.

Önskar er alla en fin dag!!!

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Inte klaga på värmen nu, det är sååå härligt med sol och värme!
Städa kan man göra när det blir dåligt väder...
Kram

8:07 fm, juli 05, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Härligt med sol :) men jag förstår de stackars barnen. Vilken härlig present din svägerska gav dig.

12:45 em, juli 05, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Ja varmt är det. Barnen är helt slut och mamman med.
Hoppas du hade det bra i går och får en bra dag i dag.
Kram Eva-lena

7:30 fm, juli 06, 2006  
Blogger Bettan sa...

Visst är det varmt men jag tycker att det är underbart och är ett stort fan av sol och värme. Förstår er som måste vara inne och jobba det är ju inte lika kul.
Du får väll svalka dig i poolen hemma med barnen.
Ja skäms på dig!! att vi inte får se dina alster och dina smycken.(skojar bara men det vet du)
Min bonus dotter Tina gör också så otroligt fina smycken, kanske något man skulle prova.
Ha en underbar dag.
KRAM

10:31 fm, juli 06, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Så roligt med ett oväntat paket!! Det är ju verkligen roligt att få trevlig post i motsats till alla tråkiga räkningar man får annars :-)

Och nu har du äntligen skön semester!! Grattis!
Kram

10:29 em, juli 06, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida