tisdag, juli 25, 2006

Vart tog håret vägen?

Jag tänkte jag skulle testa att klippa Filip med grannens trimmer. Hmm...resultatet blev lite väl kort, men han är väldans söt, min lille pojk. Försökte lägga upp ett foto här men den funktionen verkar vara sönder på blogger.

Annars har det varit lite sjukt härhemma. Filip spydde i lördags så det blev ingen fest för oss:( Han spydde tre gånger, en gång på morgonen, en på eftermiddagen och en på kvällen...
Sen har både han och Oskar haft lite feber.

Imorgon hoppas vi kunna åka till havet en sväng. På torsdag ska vi ha kompisar hemma på middag, det ska bli väldigt trevligt.

Scrappade med min granne i söndags kväll, fick gjort en dubbello från vår resa till Mallorca förra året. Fick ett sånt bra tips från CK och Annika (Scrapperiet) hur man kunde göra en sida med många foton. Det blev verkligen jättebra. Ska försöka lägga in min lo's jag har gjort under sommaren imorgon under ett eget inlägg eftersom det inte funkar att lägga upp foton här just nu.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hej Therese! QK-rean verkar mest vara i USA och jag har beställt från www.harvestmemories.com och www.shoprememberwhen.com. Kul med ny kamera och vilka härliga sommarfoton du tagit! Kram

9:03 fm, juli 26, 2006  
Blogger Bettan sa...

Vad tråkigt med sjuka barn nu när det är sommar. Hoppas att dom är friska snart.
Ta nu många foton med din nya kamera så att du har att scrappa med till hösten.
Ha en bra dag.
KRAM

10:09 fm, juli 26, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas att barnen kryat på sig!
Kram

5:01 em, juli 26, 2006  
Anonymous Anonym sa...

Hej vännen!
Hoppas dina små killar piggat på sig. Mina har också haft lite sommarfeber, men det gick snabbt över som tur var.
Vi badar och badar och badar i svärföräldrarnas pool och det är SÅ härligt! Aron har lärt sig simma och är jättestolt! (Och jag också :-) )

Kramisar!!

10:45 em, juli 27, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida