fredag, juli 21, 2006

Jag bara älskar...

...min nya kamera!! Mina barn börjar bli måttligt trötta på mamma som ska ta kort hela tiden;)

Idag har det varit mulet men ändå varmt ute, skönt. Vi var en sväng till Kungsbacka innerstad för att handla "gå bort present". Vi är bjudna på sommarfest imorgon hos kompisar. Barnen ska vara med fram till 18 sen hämtar morföräldrar & farföräldrar sina barnbarn så blir det fest för oss mammor och pappor.
Har även gjort ett litet kort som jag ska ta med till värdparet.

Nu ikväll såg jag och Martin "Så som i himmelen", den var underbar.

Här är lite foton som jag tagit idag:)


Oskar i mina föräldrars trädgård


Filip hos mina föräldrar


Vår Norska Skogkatt Héla

1 kommentarer:

Blogger Bettan sa...

Jättefina foton!!
Hoppas ni får trevligt på festen.
KRAM

3:03 em, juli 22, 2006  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida